söndag 10 april 2011

Tack för alla fina kommentarer. Kram till er alla.


12 kommentarer:

M/S Design sa...

Stillsamt snyggt!

coco sa...

I am working on my garden and getting some nice idea from your blog, like putting a chair or bench....etc.
thankyou

Tant Otteskrufv sa...

Jag önskar att fåglarna kunde låta bli att hacka sönder mossan i kanterna så det kunde bli lika vackert som hos dig även här...

Berit sa...

Vilken fin damm!
Ha en underbar dag!!

Anna-Maria sa...

Och Bergenia är ju så snyggt! Jag har verkligen fått upp ögonen för den. Väldigt fin bild, stämning.

Lövkojan sa...

Hej, hittade till din blogg via Allt om trädgård, vilken alldeles otrolig trädgård du har!

Såg att du bor i närheten av där jag bor och tänkte höra om du har trädgårdsvisning framåt våren :)?

Kram Marie-Louise

Inka sa...

Hej, Helen!

Oj oj oj, vad glad jag blev av reportaget. Jag bor vid Skavsta och har en damm på ca 200 kvm. Tänk vad mycket inspiration jag fick nu. TACK!
Din trädgård är så vacker att jag vill slita mitt hår och låta tårarna spruta av glädje. Fasiken vad duktig och kreativ du är. Skulle bli överlycklig om jag kunde få se din trädgård "in real life" Skulle det kunna gå för sig, månne?

Vänligen Inka

Vinterhagen sa...

Har precis läst artikeln i Allt om trädgård och jag älskar din trädgård! Vilken dröm att få en så fin och lummig trädgård som du har!
Mvh Johanna

Lillianna sa...

Jättetrevligt reportage i A&T om er trädgård. Sitter och beundrar dina dammar! Kanske kan jag få med maken på ett dammprojekt i sommar, jag hoppas det!!

/Lillianna

Livsnjutaren sa...

Ååååjag njuter av reportaget i Allt om Trädgård. . Haha den damp ner i brevlådan nu i veckan och ser ändå ut som den är ett halvår gammal. Jag bläddrar och bläddrar och bläddrar.
Titta gärna in hos mig och se hur jag skapar en helt nu köksträdgård från noll i år.

Christina, Sweden sa...

hittade er fina trädgård i Allt om Trädgård, så mycket intressanta detaljer! Dammatna ser fantastiska ut, jag har länge velat ha en i min trädgård och jag hoppas det blir verklighet snart. Verkar som ni bor realtivt nära så jag vill definitivt komma på en visit. Jag bor i Studsvik när jag inte är i Sthlm och jobbar

Mvh christina

an angel at my table sa...

Jag såg dina dammar på trädgårds toppen!!! Sveriges snyggaste damm i mitt tycke. Bra jobbat.