måndag 16 november 2009

Juli en underbar månad











9 kommentarer:

Ruben sa...

Väldigt vackra växtkombinationer. Verkligen en tid att längta till! Hoppas nästa sommar blir lika fin. /Ruben

Gunilla sa...

Vad grönt och fint du har i din trädgård. Ja det är något som jag verkligen längtar till. Sommaren.
Vackra bilder att titta på nu i höstrusket.

Ha det gott
Gunilla

Annika Christensen sa...

Ja juli är fint särskilt hos dig!
Så grönt och blommigt och fint du har det.
Det bästa av allt är att det kommer igen till nästa år.
Ha det gott
Annika

Monica sa...

Din trädgård ser verkligen inbjudande ut en dag i juli :) Härliga kombinationer med slingrande gångar...
Tjingeling
Monica

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Ojojoj, där ökade pulsen markant...himla läckra sommarbilder. Precis vad man behöver en regnig och blåsig novemberkväll.
Ha det så gott,
Lydia

Mia sa...

Åhh ja, juli är helt underbart! Min absoluta favoritmånad. Underbara bilder, som får mig att drömma mig bort... mot en ny sommar.

Kram Mia

Anonym sa...

Bara att hålla med. Det ser fantastiskt fint ut!

Anonym sa...

Håller med!
Juli är njutbar i trädgården.

Glädjekällans Trädgårdsblogg sa...

Jo visst är sommaren härlig men det tycker jag julen är också. Värre blir det efter nyår, då sätter längtan in.
Trevlig helg
Birgitta