tisdag 29 december 2009

Vinter i mitt paradis.







15 kommentarer:

Unknown sa...

Hejsan
man njuter verkligen av din trädgård vinter som vår som sommar.
önskar dig en trevlig kväll och ett lyckosamt 2010 med allt vad trädgård heter :o)
jag tittar in igen senare.
kram
Catthie

Annika Christensen sa...

Du verkar ha den finaste trädgården i hela bloggvärlden om det så är vinter eller sommar.
Tack för att jag fick se.
Det kommer väl mera???
Annika

Anonym sa...

Känns som jag varit gäst i den trädgården!
Jag känner mig så hemma, kanske för att jag tittat så mycket på alla bilder.
Det är så vackert ditt paradis.

Marie Lithén sa...

så trevligt med dina sommarbilder och underbart att få se din trädgård i vinterskrud, vackert!

Anns Gröna sa...

Så vackra vyer du bjuder på! Man bara njuuuter!!! Och önskar att snön låg kvar lite längre hos oss också.
Önskar dig ett riktigt
Gott Nytt År!
kram
Ann

Trädgårdsdrömmar sa...

Det är så vackert att det nästan gör ont. Det spelar ingen roll när du visar upp din trädgård, det är ett verkligt paradis!!!
Vi vill önska dig ett riktigt Gott nytt år.
Carina och Ken

Ruben sa...

Oj vilken vacker trädgård, vinter som sommar! Gott nytt år! /Ruben

Monica sa...

Vinter eller sommarskrud ... båda lika vackra i din trädgård :)
Gott Nytt År önskar Monica

Anonym sa...

Åh, vilka vykortsbilder, osannolikt vackra! Så underbart att se din trädgård i vinterskrud. I sommarskrud har vi ju fått njuta av den länge.

Gott Nytt 2010 önskar jag dig.

Kram Eva-Mari

Växthusmadam sa...

Det ser väldigt mysigt ut!
God jul och gott nytt år önskar Växthusmadam

Ingela - Mosters Trädgård sa...

Vad mycket snö du har! Här fick vi snö precis innan jul vilket jag var så glad för, nu är det mesta redan borta.
Önskar dig en trevlig nyårsafton och ett härligt nytt trädgårdsår!
/Ingela

Gunilla sa...

Vilken fantastisk vinter trädgård du har. Huset med de otroligt vackra fönstret är ju bara så fint. Jag njuter av dina bilder både vinter och sommar.

Önskar dig ett Gott Nytt År.

Varma kramar/Gunilla

Glädjekällans Trädgårdsblogg sa...

Vita paradis är vackra de också men lite kalla;-))
Gott Nytt År
Birgitta

nilla|utanpunkt sa...

DIn trädgård är minst lika fantastisk under snö!

Ett riktigt Gott Nytt År till dig, och jag ser fram emot att få fler glimtar från din gröna oas under 2010.

IreneL sa...

Åhh så vackra vinterbilder på din trädgård! God fortsättning på det nya året! / Irene